Marketing και στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ορισμοί

Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networks): Το σύνολο των σχέσεων που αναπτύσσονται σε μια «εικονική» κοινότητα (ατόμων ή οργανισμών) που λειτουργεί στο χώρο του διαδικτύου.  Στις κοινότητες αυτές, οι χρήστες/ μέλη της κοινότητας έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν προφίλ – που είναι ορατά σε άλλους χρήστες – και ν’ αναπτύξουν ένα δίκτυο επαφών, με τις οποίες μπορούν να επικοινωνούν εφόσον έχουν πρόσβαση στο internet.

Στην ουσία, πρόκειται για ένα κοινωνικά δομημένο περιβάλλον μέσων επικοινωνίας.

Οι, δε, χρήστες δεσμεύονται από έναν ή περισσότερους τύπους αλληλεξάρτησης, όπως φιλία, συγγένεια, οικονομικές συναλλαγές, κοινές πεποιθήσεις κ.λ.π.

Επομένως, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν στα άτομα ή τους οργανισμούς κάτι που τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης δεν μπορούσαν ποτέ να δώσουν, την ευκαιρία της δημιουργίας σχέσης και δικτύωσης με τους άλλους.

Οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή είναι Myspace, Facebook, Twitter, LinkedIn κ.α.

E – Marketing (Internet Marketing): Η χρήση του Διαδικτύου και των σχετικών ψηφιακών τεχνολογιών (ηλεκτρονικοί υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, tablets, smart phones κ.λ.π.) για την επίτευξη στόχων marketing. Το διαδικτυακό marketing αφορά στη χρήση μιας ιστοσελίδας, σε συνδυασμό με on line και εν γένει web τεχνικές διαφήμισης.

Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων (Social Media Marketing): Ο όρος αναφέρεται στη διαδικασία της απόκτησης/ αύξησης επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικών δικτύων. Παράλληλα, αναφέρεται και στην προώθηση της ιστοσελίδας (web site) μέσω ιστοσελίδων κοινωνικών δικτύων. (http://en.wikipedia.org/wiki/Social_media_marketing).

Σήμερα, το Social Media Marketing αποτελεί βασικό, αν όχι το βασικότερο κομμάτι προώθησης επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο.

Οφέλη

Corporate Identity – Brand awareness : Το εμπορικό σήμα (brand name) αποκτά αναγνωρισιμότητα σε υφιστάμενους ή εν δυνάμει πελάτες.

Customer satisfaction – Engagement : Προκύπτει από τα οφέλη της άμεσης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που προσφέρουν οι διαδικτυακές υπηρεσίες (interactive communication). Οι ικανοποιημένοι καταναλωτές/πελάτες προωθούν/διαφημίζουν με τη σειρά τους το επιτυχημένο προϊόν/ υπηρεσία.

Viral social media effect : Το μήνυμα, οι χαρακτηριστικές λέξεις, η διαφημιστική μακέτα, το logo κ.ο.κ. διαμοιράζονται με μεγάλη ταχύτητα χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες τεχνικές μετάδοσης.

24 hours 7 days presence : Συνεχή παρουσία στη διαδικτυακή αγορά 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες τη βδομάδα.

Customer Feedback : Παρέχεται άμεση πληροφόρηση για τις προτιμήσεις των χρηστών/ καταναλωτών, στατιστικά στοιχεία, άλλες πληροφορίες για τα δημοφιλέστερα προϊόντα/ υπηρεσίες κ.λ.π.

Παρεχόμενες Υπηρεσίες

Social Media strategy : Λαμβάνοντας υπόψη το αντικείμενο και τον κλάδο δραστηριότητας, σχεδιάζουμε τους τρόπους προώθησης και επικοινωνίας.

Content Creation: Εικαστική ανάπτυξη περιεχομένου για κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης (γραφικά, videos κ.λ.π.)

Ανανέωση κοινωνικών προφίλ : Ανανέωση ορισμένων ή όλων των προφίλ, ανάλογα την εποχικότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών, τις έκτακτες προσφορές ή τις προγραμματισμένες εκπτώσεις.

Προωθητικές ενέργειες: Δέσμη ενεργειών με σκοπό την προώθηση του προφίλ χρήστη στα social networks, προκειμένου για προσαύξηση πελατών/ φίλων/ υποστηρικτών.

Επανασχεδιασμός στρατηγικής στατιστική παρακολούθηση: Μελέτη στατιστικών, τυχόν επαναπροσδιορισμός στρατηγικής και στόχων πωλήσεων.

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ Η/Υ LAPTOP DESKTOP – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ